Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi çok amaçlı salonunda, TÜHİD tarafından düzenlenen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin Genç İletişimciler kategorisi için hazırlanan “PR’ın PR’ı: Halkla İlişkiler Mesleğinin İtibarı ve Stratejik Önemi” temalı iletişim kampanyası sunumları gerçekleştirildi. Bölüm öğrencileri, Dr. Öğr. Üyesi Kaan GEZ danışmanlığında ekipler halinde hazırladıkları projelerini jüri ve izleyicilerin beğenisine sundu.
Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ni öğrencilerimizin daha önce iki kez kazandığını ifade eden Dr. Öğr. Üyesi Kaan GEZ Hocamız şunları söyledi: “Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri bölüm olarak önemsediğimiz bir organizasyon ve yarışma. Halkla İlişkiler alanında ülkemizdeki en değerlisi. Ödül almaktan ziyade öğrencilerimizin her yıl bu yarışmaya katılması, burada var olması, proje üretmesi onların mesleki ve kariyer gelişimleri için daha değerli.”
Sunumunu gerçekleştiren öğrencilerimizden Yağmur Can TUNÇ ise sunumlarla ilgili şunları ifade etti: “Alanımızla ilgili proje, eser üretmekten çok keyif alıyoruz. Ekip olarak bir şeyler üretmek bizi çok mutlu ediyor. Bu şekilde kendimizi daha çok geliştirebiliyoruz.”
Bölüm başkanımız Doç. Dr. Ersin DİKER ise, “Öğrencilerimizin böylesine prestijli bir yarışmaya aktif katılımı, akademik eğitimle profesyonel dünyayı buluşturan en somut örneklerden biridir. Onların stratejik düşünme becerilerini ve yaratıcı yaklaşımlarını sahneye taşıması, hem bölüm olarak vizyonumuzun hem de sektörün geleceğinin ne kadar parlak olduğuna işaret etmektedir. Bu projeler, genç iletişimcilerin sektörde güçlü birer aktör olma yolculuğunda kritik bir önem taşımaktadır” ifadelerini kullandı.